شکایت از میوکار
سلام دوست عزیز! 😺
ما در میوکار تمام تلاشمون رو میکنیم تا تجربهی خریدی لذتبخش و بیدغدغه براتون فراهم کنیم.با این حال، اگه به هر دلیلی از خریدتون راضی نبودید یا مشکلی پیش اومد، حتماً به ما اطلاع بدید تا سریعاً رسیدگی کنیم.
چطور میتونید شکایت یا نظرتون رو با ما در میون بذارید؟
- ایمیل: مستقیماً به آدرس میووو دات کام ایمیل بزنید و موضوع رو توضیح بدید.
- تلفن: در ساعات کاری ( از 9 صبح تا 9 شب ) با شمارهی 09052856874 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی صحبت کنید.
چه اطلاعاتی رو باید ارائه بدید؟
- مشخصات سفارش: شماره سفارش، تاریخ خرید و نام محصول.
- توضیح مشکل: شرح دقیق مسئلهای که باهاش مواجه شدید.
- اطلاعات تماس: شماره تلفن و ایمیلی که بتونیم باهاتون در ارتباط باشیم.
زمان پاسخگویی
تیم پشتیبانی ما متعهده که در اسرع وقت، حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری، به شکایت یا نظر شما رسیدگی کنه و راهحلی مناسب ارائه بده.
هدف ما در میوکار، جلب رضایت کامل شماست.پس اگه هرگونه نگرانی یا مشکلی داشتید، بدون تردید با ما در ارتباط باشید تا تجربهی خریدی خوشایند رو براتون فراهم کنیم. 🚗✨
ممنون از اعتماد و همراهیتون! میوووو